ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


عکس های خانووم پریا . رضایان   یهوییزبان درازی

مرحله ی 1    (هیسسسسسسس امتحان دارم)

 

 

مرحله ی 2

 

                         

     بعد 248 ساعت مهر شدهآرامگریهخجالتیفریادچشمکپا در دهان

 

 

 مرحله ی 3  

 



نظرات شما عزیزان:

parya.R
ساعت17:26---7 آذر 1394
می گفتم پست بزار نمی ذاشتی الان هم می گم پاک کن نمی کنی
پاسخ:ما اینیم دیه


zahra
ساعت9:40---6 آذر 1394

پریا رضایان؟؟؟؟؟؟؟
برام آشناستااااا تو مدرسمونه والا مث این درس خونه والااا
پاسخ:خودشه خخخخخخ



ڪَمَر بـآریڪ
ساعت16:22---5 آذر 1394
بهم بسر
پاسخ: ( - :


parya.R
ساعت13:32---5 آذر 1394
مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مر سی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مر سی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مر سی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی مر سی
پاسخ:خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش خواهش میکنم گلکم


parya.R
ساعت13:31---5 آذر 1394
یو هو پست من
پاسخ:بععععله مگه میشه پریا خانووم دستور بده ما اجراش نکنیم


parya.R
ساعت13:30---5 آذر 1394
خیلی باحاله مرسی
پاسخ:خواهش میکنم


الهه
ساعت10:27---5 آذر 1394
اممم وبت خوشگله اجی جونم تبریک بخاطروبلاگت
پاسخ: مرسی عزیزم


زهرا ک
ساعت20:59---4 آذر 1394
سلام زهرا خوبی؟ جالب بود اونقد خندیدم
پاسخ:سلام عزیزم مرسی گلم تو خوبی
پاسخ:حرف راسته دیگه


محدثه
ساعت20:39---4 آذر 1394

پاسخ: ( - :


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :