دختر...
ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


دختر...

با تلنگری باران میشوم..

با کلمه ای عاشق میشوم

با فریادی میشکنم ..

با پشت کردی ویران

هنوز هم با عروسکهایم حرف میزنم/ : هنوز هم برایشان لالایی میخوانم

هنوز هم با مداد رنگی خانه ی رویاهایم را میکشم

هنوز هم برای شکلات جان میدهم ...

من دخترم پر از رااااز..... هرگز مرا نخواهی فهمید

هرگز سرچشمه ی اشکهایم را نمییابی

من دخترم..عاشق سر گذاشتن رو شونه ی دوستام و گریه کرئن روشونه هاشو

عاشق لوس شدنام برا بابایی و قهر کردنام با مامان خانووم ##

من دخترانگی هایم را با هیچ چیز عوض نمیکنم نه با تماشا کردن فوتبال در استادیوم -نه با آزااااااااد بودنا و گشتای نصفه شبی

دنیای دخترونمو فقط یه دختر میتونه لمس کنه.....

 



نظرات شما عزیزان:

mahnaz
ساعت16:10---16 آذر 1394
وبلاگت خیلی خوشمله اجی موفق باشی
پاسخ:مرسی گلم


هما13
ساعت15:19---16 آذر 1394
خیلی خوجملهههههههه
اینو راست گفتی هیچکی نمیتونه دختر رو بفهمه
لایککککککککککککککککککککککککک کککککک
پاسخ:فدات گلم.بعله دخترا رو عشقن


زهرا(خاهرمحد3)
ساعت21:03---15 آذر 1394
خیلی خوجله
پاسخ:نظر لطفته عزیزم.راستی اگه تو املا کم گرفتی بدون تقصیر محدثست


ღღ Paria.Rღღ
ساعت17:21---15 آذر 1394
با حرفی گریه می کنم...
با نگاه بدی می گریم...
با بی توجهی باران می شوم...
با فریادی ابشار می شوم...
پاسخ: ( : ب نظرم ب ی پزشک خوب مراجعه کن از دست من چیزی بر نمیاد متاسفم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :