ماشینم
ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


ماشینم

از اونجایی که خیلی از بچه ها اصرار کردن -منم بهشون قول دادم که عکس ماشینمو بزارم

 

 

بخدا من قصد اینو ندارم شما حسرت منو بکشین ولی خوب چیکار کنیم قول داده بودم..خنده

 



نظرات شما عزیزان:

asali
ساعت0:59---18 آذر 1394

پاسخ: ( :


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:22---17 آذر 1394
بعد این که من گفتم درست کردی
.
.
.
.
ضد حال
پاسخ:نخیر از اول درس بود........ ضدحال


دختر خیال پرداز
ساعت15:55---17 آذر 1394
ایول عالی بووووووووووووووووود
به وب منم سر بزن اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن
پاسخ:آلزایمر تبادل لینک ک قبلا کردیم خخخخ


ღღ Paria.Rღღ
ساعت20:52---16 آذر 1394
حسرتو اشتباه نوشتی.
.
.
.
.
ضدحال
پاسخ:نخیر شما درست ندیدی . . .ضد حال


محد3
ساعت19:37---16 آذر 1394

خوبه ماشینت بدنیس ازبرامن ک خوب نیس..هه
پاسخ:واقعا برات متاسفم که داریخود نمایی میکنی واقعا متاسفم من چون قول داده بودم یکی از ماشینای قبلیمو گذاشتم که زیر قولمم نزده باشم هیچ امسال مثل شما ناراحت نشن ولی شما با این کاراتون ... چی بگم آخه نچ نچ نچ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :